Niican

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Denice Lundahl - 30 november 2012 06:46

Och jag borde vara super glad.

Jätte lycklig.

Men nej.

Vakna nog på helt fel sida imorse.

Och förstår inte själv varför.

Ingenting dåligt har hänt.

Snarare mycket bra saker som hänt nu på sistonde :)

Förstår inte det.

Men vakna skit irriterad !

Ingen aning om varför.

Hoppas det går över snart :)

Hjälper inte heller att det är SVIN kallt ute.

Vill bara gå hem och lägga mig i min säng igen :)



Men nu krigar jag sista dagen på jobb :)

Imorgon blir det födelsedagsfest för världens bästa Linda :)

Då jääävlar ;)

Tycker inte jag gör annat än festar nu förtiden.

Får skärpa mig med det :)

Nästa helg får jag ta det lugnt, haha :)



Ja det får bära eller brista helt enkelt :)
Jag hoppas dock på att det bär !

Kommer bli nice :)



Trevlig helg på er mina vänner :)

Och imorgon åker vi och hejar på Cattis som varit så otroligt duktig med sin kost och träning.

Lycka till imorgon Cattis :)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards