Niican

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Denice Lundahl - 25 november 2012 15:28

På vad det är som jag saknar.
Vilken bit det är som fattas.
Som fattas för att jag ska bli hel.

Jag saknar min bästa vän.
Jag saknar den vänskapen jag hade med N och M :(
Till och med den med F!
Även om vi var mer än vänner var han samtidigt min bästa vän!
Med alla dessa 3 personer har jag kunnat dela allt med!
Saker som jag aldrig skulle vilja berätta för någon vet dessa tre personer om!
Vi har varit med varandra så mycket vi bara har kunnat, pratat allt som oftast och om allt!
Och jag saknar det!
Visst jag har mina närmsta tjej och killkompisar men det är inte samma sak!
Jag behöver en person som jag kan vara med var varannan dag!
Dela allt med även saker som jag helst skulle vilja hålla för mig själv!

Vet inte hur jag ska formulera det på rätt sätt för att inte mina andra vänner ska ta illa upp!

Jag har världens finaste vänner som verkligen står vid min sida i vått och torrt.

Så det är väldigt svårt att förklara.

Hoppas ingen tar illa vid sig bara. 

Love you guys <3

 

Men det är det som saknas i alla fall!
Det är det tomrummet som jag skullr behöva fylla!


För övrigt blev det fäääst igår!
Sjukt mycket folk utan men min kväll o natt var bra i alla fall :)
Somna sent vakna tidigt, så nu är jag trött :(

Så jag ligger kvar här under täcket och myser :)
Inte fått på mig kläder än ens, haha!
Om nån timme ska jag orka ta mig upp, hämta bilen, äta och mysa ännu mer :)

Åh jag har fastnat för Maroon 5s låt - one more night ;)
Äckligt bra :)

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards