Niican

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Denice Lundahl - 18 november 2012 21:00

På varför .

Nu vet jag !

Jag undrar alltid varför det blir si eller så men nu förstår jag.

Jag väljer det själv .

Jag är bara inte tillräckligt smart för att förstå det.

Och precis i stunden kan jag bara känna orättvisa.

Och se det för något som det egentligen inte är.

Jag gör valet redan innan, låångt innan.

Jag gör valen som jag gör för att det är lättare för mig.

För jag får panik av bara tanken att göra motsatsen.

Jag sårar mig själv genom att välja det lätta istället för det rätta !

För jag vet att det lätta aldrig kan tvinga mig till saker som jag tycker är jobbigt.

Det lätta kan aldrig ta det till den nivån som jag är så rädd för att nå.

Så vad är egentligen slutsatsen av detta ?

Förmodligen att jag inbillar mig att jag vill något som jag egentligen inte är redo för !

 

 

Från det ena till det andra :)

Helgen har varit bra :)
Blev fest i fredags, här hemma.

Haha blev lite tjejer och mycket killar.

Men det gillar vi ;)

Utgång blev det också.
Så mycket folk så man hann bli av med den ena innan man hitta den andra.

Haha men sjukt kul ändå :)

 

Blev massa massa massa bakismyyyys i lördags, me liiiike ;)

 

Och denna söndag har det blivit god frukost, nördat mig med Linda, gos med världens finaste och biobesök :)

HATAR söndagar !

Ångest dag och ångest väder !

 

Imorgon väntar en ny vecka av massa jobb och sen blir det väl fäääst i helgen igen :)

Kommer festa 3 helger på rad nu.

Känner att jag är för gammal för detta :)

Haha då vi idag har kommit underfull med att vi faktiskt är 23 år gamla .

Det är helt sjuuuukt !

Shiit nästa år blir jag 24:a .

Vart har alla åren tagit vägen ?

Jag börjar fan bli gammal, fööör gammal.

Vill vara ung igen.

Vill tillbaka ungefär 2 år i mitt liv, då jag ÄLSKA mitt singelliv.

Fyfan vad kul vi hade (jag hade)

Var helt galen då !

Haha nu är jag mer sansad, mer lugn :)

 


Neeej nu blir det mer söndagsmys :)
Imorgon väntar jobb och en ny vecka ;)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards