Niican

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Denice Lundahl - 5 mars 2012 12:16

Hur fel man kan ha ibland...


 

Jag har inte alls fått dom reaktionerna som jag förväntade mig.

Raka motsatsen faktiskt.

Och jag är lite chockad över det , att det togs på ett helt annat sätt och att folk faktiskt gillade det.

Men det är ju egentligen bara något positivt och bra så jag klagar inte :)

 

 

Från det ena till det andra .

Jag SKITER fullständigt i dig.

Jag pratar aldrig med dig eller om dig.

Jag nämner dig aldrig, skriver inte om dig osv.

SÅ SLUTA SÄG DET TILL FOLK !!!!

För helvete, ge dig !

Jag vet att du vill ha sympati av andra, att du behöver dom, att du vill att dom ska tycka synd om dig.

Men sluta ljuga och hitta på saker.

Gör något annat istället.

Om du bara kan vinna släkt och vänner genom att leka denna oskyldiga person som det är så synd om , SNYFT !

Så är det ju väldigt tragiskt och patetiskt !

Du finns inte för mig, du finns inte i mitt liv.

Jag har inget behov av att bli vän med dig och jag har inte ens försökt det heller.

Kommer heller aldrig försöka !

Men sluta snacka om mig och hitta på saker så är jag helnöjd !

 

 

Åh kan bli så irriterad på människor som är så in i helvetes egoistiska och bara tänker på sig själva.

Jag blir tokig.

För det första har jag inte stuckit kniven i NÅGONS rygg.

Vet att ni vägrar se att det inte är jag som är skyldig i detta bråk men jag skiter i vilket.

MEN jag finns där för honom och kommer alltid göra oavsett vad ni tycker.

Jag tycker det är viktigare att han finner hjälp hos någon och mår bättre än att bete sig som er.

Det är inte hans fel att vi bråkat och det ska heller inte gå ut över honom !

Men jag tror innerst inne det handlar om en avundsjuka att jag kan hjälpa honom medans ni inte kan..
Eller vill ?

Jag vet inte..

Men jag tycker det är så sorgligt att ni är så trångsynta och bittra....

 

 

För övrigt så är jag helnöjd med tillvaron :)
Dock visste jag att min tur skulle vända och det gjorde den i helgen.

Men det är såna små saker som jag kan leva med, haha :)

 

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards