Niican

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Denice Lundahl - 9 mars 2012 18:46

Kanske du/ni ska tänka på att jag också har ett hjärta och känslor.

Att även jag kan bli sårad och ta illa vid mig..


Jag vet att jag är en stark människa och kanske inte alltid vågar visa att jag bryr mig men det betyder väl inte att jag inte gör det för det ?
Tänk på det !



Åh vilken fin torsdag jag hade igår :)
Hade skit kul på jobb, som vi skratta.

Sen fick jag ett bebispass på Maxi och fick träffa alla fina människor där.

Massa kärlek till alla er som förgyller mina arbetsdagar :)

Haha..
Längesen jag stack till Maxi efter jobb, känns det som i alla fall.

Dock var det nog senast i December..

Det kändes faktiskt sjukt bra och hoppas på lite fler kvällstider där :)
Har dock fått en till i april redan, wihoo :) 

Jag gillar detta, nu flyter det bra :)

Haha sen avslutade jag kvällen med MYS , me like ;)



Och tack för dina fina ord, dom värmde verkligen mitt hjärta..

Betydde jätte mycket för mig <3


Nej nu har jag inte tid mer.

Ha en fantastisk helg mina vänner.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards