Niican

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Denice Lundahl - 16 april 2012 19:07

Det ska eller borde göras så.

Det är inget bra.

Och inget att rekommendera.

Men om det skulle hända och man tror att det bara är negativt.

Så ska man veta att det är även väldigt effektivt .

Haha så om det inte finns något annat att glädjas över så kan man glädjas över det i alla fall :)

Finns ju inte så många fördelar med kräksjukan men att gå ner 2 kilo på ett dygn är ju faktiskt ganska stabilt ;)

Enda fördelen jag kan komma på i alla fall..


Nu 3 dagar senare har jag fortfarande ingen aptit och inte ätit speciellt mycket på senaste 3 dagarna.

Mår illa och får ont i magen när jag äter :(

Och blir typ mätt efter bara några tuggor.

Men det löser sig nog ;)



I alla fall blev min helg inte ALLS som jag tänkt mig.

I fredags fick jag ligga hemma i sängen.

Och för ett tag så trodde jag att jag skulle få spendera HELA kvällen ensam.

Men ICKE !

Ett litet slag senare så överraska min älskling mig med att komma hit trots att han är skit nojig över att få kräksjukan.

Så jäävla sööt :)


Och så fick jag sjuka mig på lördagen, så jävla tråkigt !

Men blev en mysdag av återhämtning istället :)


Och i söndags blev det också massa mys.

Var med Olivia på leos lekland och sen en fin tacosmiddag med familjen :)

Efter det begav jag mig till Amanda och vi fixa en fin fääst i Maj med gamla klasskamrater ;)

Så jääävla nice det kommer bli.

Tror vi kan ha sjukt ball alltså :)

Så himla trevligt att träffa Amanda igen, känns som om det vore igår.

Kul att prata om allt som hände när man var liten eller yngre osv :)

Det gör vi om snart igen ;)



Neej nu ska jag och min fina baby titta lite på film och mysa :)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards