Niican

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Denice Lundahl - 17 april 2012 20:23

Efter vår lilla bebis :)

Vill bara ha den nu nu nu..


Haha men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Eller ?

Fast jag tycker dock att man ALLTID får vänta för länge :)

Och jag som är så dålig på att vänta :(

Har NOLL tålamod..

Men har ju inget val så det är bara att vänta :)


För övrigt är det SUPER skönt att allt och alla är på plats igen.

Det är verkligen en stor skillnad och en väldig lättnad.

Jag vill sträva framåt, jag vill utvecklas och utveckla.

Men när det ständigt sätts käppar i hjulen så är det inte så lätt.

Men det löser sig.

Vi blickar framåt, ger 110 % och ser till att göra det bästa av alla situationer :)



Nu ska jag återgå till att ta hand om min lilla sjukling :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards