Niican

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Denice Lundahl - 26 april 2012 12:22

folk som utger sig för att vara någon som dom inte är.

Som spelar allan och snackar skit om andra.

När dom inte är ett dugg bättre själv.

Orka människor som klankar ner på andra, deras livsituation, deras relationer osv.

Så är deras egen inte bättre själv..

 

Jag fick en gång höra " Du har ju ingen familj "

Joo jag har turen att ha 3 stycken :)
Och det kanske inte är dom mest ultimata familjerna och mina föräldrar är skilda.

Men jag älskar allihopa och jag tycker att mina familjer är bra :)

Sen att andra kanske tycker det är konstigt eller inte borde vara så, det är upp till dom.

Jag är bara glad att jag har så många fina människor som finns där för mig och kan hjälpa mig genom livet.

Och jag har hellre 2 pappor än ingen pappa alls !

 

Dock anmäler inte vi vår egen familj för saker som inte ens hänt.
En väldigt hemsk anklagades faktiskt !

Ingen i min familj har/hade 3 barn, i en liten lägenhet med en hund som dom inte tar hand om.

Låter sina barn göra vad dom vill utan att ens bry sig.

Och min mamma är inte dum i huvudet och bara tänker på sig själv.

 

Så innan man öppnar sin mun och pratar massa kanske man först ska se över sin egen situation ! :)

 

Och jag är i alla fall glad över att jag inte är en sån lowlife människa som du är.

Som till och med folk i din omgivning valt att kalla dig ;)

Jag tycker faktiskt synd om dig.

21 år gammal, helt vilsen, är en så "stark" människa att du MÅSTE gömma dig bakom någon annan.

Och inte nog med det utan tar inte ansvar och tänker inte längre än näsan räcker.

Att ha varit gravid 3 gånger vid 21 års åldern är ganska mycket.

Kanske man ska tänka lite innan så man slipper göra det efter ?

Usch nej..

Stackars flicka..

Hoppas du hittar ett fäste i livet och börjar ta tag i dig själv.

Jag tycker faktiskt synd om dig..

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 





Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards