Niican

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Denice Lundahl - 23 april 2012 12:19

Förstå det..

Jag tycker det har gått så snabbt.

Det känns som om det vore igår och nu helt plötsligt står vi här.

Det är helt sjukt.

Men men. . .

Idag fyller min lilla prinsessa 1 år :)

Känns som om det vore igår som min syster berätta att hon var gravid.

Och det var ju en evig väntan dessa 9 månader som Olivia låg i min systers mage.
Och glädjen var ju så stor när Olivia väl bestämde sig för att komma ut.

Detta lilla fina miraklet måste vara något av det bästa som min syster har gjort.

Så den 23 april för exakt ett år sen kom denna fina flicka till världen :)

 

Sen dess har hon skänkt mig så mycket glädje och så mycket kärlek.

Jag hade kunnat göra vad som helst för denna lilla flicka.

Och jag ser framemot att se henne växa upp och vara en förebild för henne.

Hon är så fin, så underbar, helt fantastisk.

Jag älskar henne så mycket så det gör ont i mitt hjärta.

Hade aldrig ens kunnat föreställa mig ett liv utan denna lilla krabat.

 

Och med detta sagt så säger jag Grattis till världens finaste prinsessa :)

Vi ses ikväll och då ska mosters få ge sina lilla ängel två presenter.

Den tredje får vänta tills på lördag då hon ska firas ordentligt med nära och kära :)


Älskar dig världens finaste och mest underbara flicka :) <3

 

 

Du är det finaste och bästa jag vet :)

 

 

                                 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards