Niican

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Denice Lundahl - 8 mars 2013 15:44

hjärta med massa kärlek inför helgen :)

 

Känns helt underbart :)

 

Både i onsdags och igår blev det mycket mys, bus och massa kärlek :)

Gud vad glad jag blev.

Kan inte ens beskrivas med ord.

 

Men att komma in genom dörren och mötas av denna söta lilla unge var helt fantastiskt :)

Mosters älskade prinsessa.

Har saknat dig så mycket.

 

Först fick jag ingen kram och ingen puss.

Men sen kom det lilla livet och gav mig både kram och puss :)
Så jävla söt när hon tar en om kinderna, pressar sin mun mot min och säger mmmmaaaa :)

Jävla skitunge :)

Min kärlek till dig är oändlig min älskade lilla prinsessa :) <3

 

Busa lite med Olivia hos mamma.

Hon har blivit så stor.

Pratar massor och är jätte duktig :)

Moster är stolt :)

Och undra om mitt moster hjärta smälte när hon sa " Älskar dig"

Gaaah mitt hjärta sprängdes av glädje :)

Älskar henne sååååå mycket <3

 

 

Och igår smet jag över en stund till mormor.

Köpte med mig en jätte söt blomma , mormor blev glad :)
Värmde hjärtat fint :)

Jag, mamma och mormor fick en fin pratstund :)

Så glad att hon fick lägenhet här så att hon inte behöver bo där ute.

Hon verkar mycket gladare och lyckligare nu.

Och vi kan hjälpa henne mer för det är mycket närmre :)

 

Nu helg , taggad hell yeah ;)

Känns dock inte som helg.
Men aw ikväll, kommer bli nice ;)

 

 

För övrigt önskar jag er alla en fantastisk helg :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl 

 

 

 

Lördagar när dom är som bäääst ;)

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards