Niican

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Denice Lundahl - 11 mars 2013 18:31

Idag är verkligen en sån dag!
En sån dag då jag önskar att jag aldrig ens steg upp ur sängen imorse!

Men visst kunde jag egentligen räknat ut att en sån här dag snart skulle komma efter att ha haft så många fina dagar med massor av trevligheter :)

Men fyfan säger jag bara!
Kaooooos och jag är helt slut :(

Irriterad till max och sjukt trött :(

Tur jag har en fantastisk mamma som står ut med mig ändå och hjälper till :)

Och att jag har dig som får mig att le trots att jag bara vill skrika!
Du gör muna dåliga dagar bra :)

Ni är guldvärda <3
Massa med kärlek till er :)


För övrigt så är denna dag skit!
Ska tvätta färdigt,äta,bada och sova för det är fan allt jag orkar med idag :)

Hoppas på en bättre dag imorgon :)
Lär dock bli en lååååång dag!
Gaaaah!


Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards