Niican

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Denice Lundahl - 21 mars 2013 12:00

Days are over :( 


Vaknade imorse med hoppet om att det bara var en dröm.

Men tyvärr insåg jag att det inte var det :(

 

Kommer nog ta mig riktigt lång tid att smälta detta.

Försöker jämföra för och nackdelar och verkligen försöka se om detta är till min fördel.

Men jag kan inte riktigt se det, inte än i alla fall :(

 

Men har ett tag på mig att vänja mig.

Men bara tanken gör mig så ledsen :(

 

 

2 arbetsdagar kvar (om man inte räknar idag )

Sen kopplar jag ifrån allt som har med jobb och göra!

Då är det äntligen dags för mig att få komma iväg och bara njuta.

Och tillråga på allt så kommer jag få göra det med världens finaste.

Så det kan ju inte bli bättre :) <3

 

 

Och jag älskar när pappa L sa " Ja klart du ska åka. Du har tjänat ihop pengarna själv, du har själv jobbat för dom. Så det är klart du ska unna dig en resa och åka iväg "

(kanske inte ordagrant men nått i den stilen )

Tack pappi , love you <3

 

 

Åh har fastnar för Bruno Mars- when I was your man.

 

"Too young, too dumb to realize
That I should have bought you flowers and held your hand
Should have gave you all my hours when I had the chance
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man."

 

 

Så ta vara på det ni har medans ni fortfarande har det kvar.

Så slipper ni sitta och tänka i efterhand vad ni borde gjort men som ni aldrig gjorde.

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards