Niican

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Denice Lundahl - 20 mars 2013 17:51

Lite som en fånge .

 

Jag har inte något val, jag har inget inflytande utan måste bara tacksamt nicka och ta emot.

Det är nästan som om jag blivit bunden och kan inte välja att gå en annan väg än den som du har valt åt mig.

Jag kan inte styra själv och jag har absolut ingenting att säga till om.

 

Rätt eller fel ?

Ja vad vet jag.

Jag måste bara vara så oerhört tacksam för att jag ens är där jag är idag.

Och tro mig det är jag, verkligen.

 

Men jag vill inte lämna :(

Mitt hjärta blöder och jag gråter inombord (Nästan utombords också)

Jag kommer gråta såå mycket när jag ska lämna.

Mina tårar kommer vägra att sluta rinna nerför mina kinder.

 

Jag trodde att jag var färdig med detta nu.

Jag trodde att jag äntligen skulle slippa flytta på mig.

Slippa bygga upp massa relationer och band som jag sedan gång på gång måste bryta.

Jag trodde att jag hade funnit min plats, mitt ställe, min trygghet.

Trodde att jag skulle få chansen att stanna kvar, följa och bygga på relationerna.

Men nej :(

 

 

Med ett tungt hjärta och väldigt tunga steg kommer jag i augusti månad vara tillbaka där jag en gång började.

Det känns inte bra och det kommer inte vara lätt i början.

Men som sagt har jag ju inget val :(

Jag är frustrerad, arg och ledsen :'(

 

 

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN !!!!!!!!!

Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, JAG VILL INTE !!

 

Hatar när någon annan har makten att ändra saker i mitt liv utan mitt medtycke !

GAAAH !

 

 

SÅ nu har jag kräkt av mig lite.

Man kan inte få allt här i livet det vet jag om.

Och om detta är priset jag får betala för att behålla det andra jag har så fine.

Då får jag väl göra den uppoffringen.

DOCK med ett sorgset hjärta :'(

 

 

Känns i alla fall bra att folk redan har välkomnat mig tillbaka :)

Och att jag kommer än en gång få vara nära väldigt fina människor :)
Så ja det kan bli bra men varför ändra på något som redan är hur bra som helst ?!

 

Gillar inte förändringar om jag inte vet att dom är till det bättre !

 

Det blir en stor omställning men även ett kärt återseende :)

Så tiden får avgöra :)

 

 

Fick ju faktiskt ett bra besked typ nyss.

Vågar nog inte riktigt tro på det.

Men annars så säger jag bara WIHOOO ;)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards