Niican

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Denice Lundahl - 10 mars 2013 19:31

Helg blev till en spontan helg :)

Och gud vilken bra helg jag har haft.

 

Fyllde på hjärtat med underbara kollegier på Olearys i fredags.
Blev väldigt mycket skratt, annorlunda frågor och en liten smula av tokigheter.

Och vi hade så kul eller i alla fall jag :)

 

Kom hem till fullt liv och massa folk.

Fulla och glada.

Hade hämtat upp Linda så vi spela lite beerpong och visa killarna vart skåpet skulle stå ;)

HAHA vann 2/3 ggr.

Sjukt kul och jag är så glad att det inte blev något bråk osv.

Gör mig riktigt glad faktiskt :)

 

Och igår jobba man 15-22 och sen blev det en spontan utgång.

Kul det med trots att jag var så trött osv.

Jag blev faktiskt väldigt glad över förfrågan att följa med !

Eller egentligen var det ingen förfrågan det var mer "Jag vill att du ska följa med "

Vilket värmde mitt hjärta.

 

Vi bruka inte göra såna saker tillsammans och när vi väl gjort det så har det inte slutat bra.

Och vi föredrog väl att göra det på varsett håll.

Men för mig känns det fantastiskt att vi nu kan och även vill göra det tillsammans också :)

 

Vi eller i alla fall jag trivs väldigt bra med att vi gör saker och ting tillsammans.

Att vi vill göra saker med varandra.
Hade inte varit kul om vi båda alltid bara gjorde det vi själva ville på varsett håll.

 

Men sen samtidigt har vi väl också en del gemensamt som gör att vi kan göra saker tillsammans.

Och lite vilja och uppoffringar på det så ;)

 

 

I alla fall har min helg varit riktigt nice :)
Lite lite sömn bara men så är det alltid.

Får ta igen det i veckan.

Dock är min vecka ganska fullbokad :(

Gaah hur hinner man allt ?
Jobbar 8h om dagen och ska hinna allt annat som måste göras också. 

Tänk då dom som har familj.

Som ska hämta barnen, göra mat osv.

Gud vet hur dom hinner.

Tur man inte är där än :)

Haha får bli lite bättre på att ta vara på det lilla lediga man är om kvällarna.

Dock är man oftast så jävla trött då !

Men det löser sig nog ;)

 

 

Nu längtar jag efter solen och värmen.

Och lite semester såhär innan sommar semestern :)

Vilket jag hoppas på kommer bli en lång och skön en sådan ;)

 

 

Nu ska vi fortsätta bakishänga/mysa.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards