Niican

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Denice Lundahl - 7 juli 2013 22:39

Händer egentligen ingenting.

Men ändå hur mycket som helst.

 

Är inte det ganska konstigt ?

Hur kan det vara så ?

 

Jag har ingen aning trots att det faktiskt är så.

 

Första veckan av semestern har vi egentligen inte gjort nånting speciellt.

Fast jag så gärna vill.

Men ändå orkar jag liksom inte ta tag i det.

Vet inte varför.

Är nog bara trött och utarbetad fortfarande.

Blir kanske bättre nästa vecka ;)

Man har ju faktiskt 3 veckor kvar ;)

Så jävla gött ;)
Dock bara en vecka kvar med Fredrik .

 

Men men vi ska förhoppningsviss ha semester i September igen så det blir nice ;)

 

Börjar ju återigen på Mariehage när semestern är slut och då hoppas jag enbart på det bästa :)

 

För övrigt har jag hunnit träffa gamla vänner, finaste Kenan (Esras son ), hjälpt Fredriks syster att flytta, ätit middag hos Fredriks mamma, gosat massor med min underbara prinsessa (Olivia) osv osv.

Så egentligen har det faktiskt hänt en hel del :)

 

Det är nog bara jag som känner så för att jag så gärna vill åka iväg.

Men men får vänta med det tills i september.

 

Nej nu ska jag sluta skriva.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards