Niican

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Denice Lundahl - 21 juli 2013 17:41

Egentligen.

Och jag försöker verkligen.

Men det är inte så jävla lätt.

Jag önskar att det vore det.

Men tyvärr är det inte det.

Och då blir det såhär.

 

Det är JOBBIGT när solen skiner och alla är på stranden utan jag.

Jag ligger här hemma och kan inte få ta vara på värmen som jag längtat efter i ett år typ.

Jag kan gå till stranden dock kan jag varken sola eller bada.

Så ska jag sitta där fullt påklädd ?

Och inte nog med hur arg jag är över det och att min semester är förstörd utan när jag idag tar av förbandet så ser min navel rent utsagt grotesk ut.

Dom har typ sytt ihop hela naveln och det är inte alls fint gjort.

 

Jag satt bara i soffan och grät.

Jag står inte ut !

 

Jag försöker vara stark men det är fan inte lätt alltså.

Jag vill inte må dåligt, jag vill inte gnälla och klaga massa.

Vill bara vara glad och gå vidare med mitt liv.

 

Men detta gör det så svårt.

 

Jag är ändå glad för mamma och Fredrik som står ut med mig trots mitt dåliga humör.

Jag vill bara vara glad igen och njuta av livet.

Men just nu känns allt stup rakt åt helvete.

Tyvärr...

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards