Niican

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Denice Lundahl - 30 juli 2013 19:05

Händer det. . . 

 

Jag kan inte svara på riktigt varför.

Och det är knappt att jag uppfattar att det har hänt.

Men det bara händer.

Och med tiden upptäcker jag ju det så klart.

Men det är störigt som fan !

 

Hahaha..

Min blogg är ju kopplad till Facebook men ibland så kopplar den ifrån av sig själv.
Vetifan varför.

Skit störigt.

Men men nu är den kopplad igen ;)

 

Inte för att det skrivs något intressant längre.

 

Händer inget speciellt just nu.

Är tillbaka på jobb, förvirrad men det ska väl sitta snart ;)

Nån gång i alla fall :)

 

Igår var jag trött som en gnu, idag har jag sjukt ont i huvudet.

Om jag vaknar utvilad och glad imorgon så är jag nöjd ;)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 30 juli 2013 18:57

Händer det. . . 

 

Jag kan inte svara på riktigt varför.

Och det är knappt att jag uppfattar att det har hänt.

Men det bara händer.

Och med tiden upptäcker jag ju det så klart.

Men det är störigt som fan !

 

Hahaha..

Min blogg är ju kopplad till Facebook men ibland så kopplar den ifrån av sig själv.
Vetifan varför.

Skit störigt.

Men men nu är den kopplad igen ;)

 

Inte för att det skrivs något intressant längre.

 

Händer inget speciellt just nu.

Är tillbaka på jobb, förvirrad men det ska väl sitta snart ;)

Nån gång i alla fall :)

 

Igår var jag trött som en gnu, idag har jag sjukt ont i huvudet.

Om jag vaknar utvilad och glad imorgon så är jag nöjd ;)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards