Niican

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Denice Lundahl - 6 februari 2014 21:12

Kunnat sitta här och gnälla.
Gnälla om hur dåligt jag mår och hur jobbigt det är.
Men det tänker jag inte göra.
Allt jag kommer säga är att jag bara vill lägga mig ner och gråta.
Jag orkar inte mer :'(
Min kropp orkar inte med alla dessa infektioner och inflammationer !!! :(
Jag blir yr, svimmar och är helt slut.

Må detta vända snart tack !

Går tillbaka till jobbet imorgon då jag inte heller står ut med att vara hemma.
Hoppas bara att jag klarar dagen !

För övrigt väntar en myshelg :)
Min bror ska få komma och mamma har Olivia :)
Och jag behöver fortfarande vila och ta det lugnt :)

Trevlig helg på er:)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards