Niican

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Denice Lundahl - 10 februari 2014 19:38

Skynda på saker och ting.

Allting sker när det är menat att ske.

Vi kan försöka att trotsa detta och försöka få det att hända tidigare eller senare.

Men det kommer inte gå utan massa med hinder i vägen.

Det har jag fått lära mig.

Den hårda vägen !

 

 

Nu ska jag göra lite reklam för Terese, som är jätte duktig och gör fina naglar :)

Om du kan få långa naglar själv, varför förstöra dom med att bygga på dom då?

Då kan du istället gå till Terese och göra dina naglar fina istället.

Precis som att bygga på förutom att det inte förstör dina naglar och du använder dig utav din egen längd.


Jag gjorde mina idag och tänkte dela med mig av en bild så kan ni själva se hur fina dom kan bli :)

Såhär fina är dom nu :)
Tusen tack till Terese :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards