Niican

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Denice Lundahl - 7 februari 2014 18:27

När ni varit ute hela natten och festat.

Ni kommer hem tidigt om morgonen och är sjukt trött.

Och vill inget annat än att lägga dig i sängen och sova.

Men i samma sekund som du lägger dig ner och stänger ögonen så snurrar rummet på fullt.

Som om du satt på en karusell typ.

EXAKT så kände jag igår när jag skulle gå och lägga mig.

Försökte flera ggr om att somna men hur somnar man när allting snurrar ?

Då blir man bara illamående.

Så jag gav upp vid 12 ungefär och insåg att jag inte skulle kunna sova på ett bra tag.

Så inatt har jag kanske sovit 3h.

Dock känns det bättre nu.

Men väljer ändå att ligga och vila idag/ikväll.

Och hoppas på att kunna gå utanför dörrarna imorgon.

Behöver få lite luft och få röra mig lite.

Men vi får se om jag får sova lite inatt.

 

Så länge får Fredrik roa Zeb så kan jag vila :)

Tur det för Zeb hade blivit så besviken annars. 

Så skönt att Fredrik ställer upp och spelar med honom :)

 

Om detta inte vänder snart blir jag galen.

Kunde inte ta mig till jobb idag heller och jag får så dåligt samvete av att vara hemma.

Plus att det känns som att folk blir irriterad när man är sjuk.

Har varit sjuk en del men vafan det är inte mitt fel att mitt immunförsvar är skit !

Hade mycket hellre varit på jobb .

Blir galen här hemma och att förlora pengar är aldrig kul :(

 

Nu ska jag sluta gnälla.

Titta lite på tv och lyssna på Zeb.

Han var så jädra söt innan och sa " Ingen annan syster är så snäll och bäst som du "

Min lilla gullunge som dock inte är så liten längre :)

Kul att han fortfarande vill vara hos sin gamla syster och att man är så omtyckt.

Det värmer mitt syster hjärta :)

 

Trevlig helg på er allihopa :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards