Niican

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Denice Lundahl - 11 februari 2014 21:15

Hur jag ska stå ut.

Men det verkar inte som att jag har något annat val.

Jag får väl helt enkelt gilla läget.

Men det hade varit SÅÅ nice :)

 

Jag har som vana att resa iväg i slutet av Mars början av April.

Ett år var vi i Cypern , året efter var vi i Egypten och förra året var vi på Fuerteventura.

Det är så jädra nice att åka då :)
Lagom varmt plus att man har något att se fram emot under vårterminen.

Väntan på sommarsemestern blir inte så lång, vilket jag tycker är väldigt skönt.

Men detta året kommer jag få hoppa semestern under denna period tyvärr.

Största anledningen till detta är väl att jag hade två semestrar på höstterminen och får därför ge turen att resa till mina andra två arbetskamrater.

Men men . . . 

 

 

Jag hoppas i alla fall på en resa till hösten då :)
Skulle vilja åka till Egypten igen och skulle gärna vilja ta med Fredrik och visa honom detta underbara land som jag är SÅÅ förälskad i :)

Men vi får se hur det ser ut då, det är ingen som vet vart man står då.


Nej nu ska jag inte skriva massa skit mer.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards