Niican

Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Orka . . .

Av Denice Lundahl - 27 september 2007 18:19

Orkar inte med massa lögner och svek .

Orkar inte med folk som försöker trycka ner mig.

Orkar inte med folk som tror att allt ska vara när det passar dom.

Orkar inte krusa folk längre.

Jag är så trött på er och på allt runt omkring.

Alla säger att jag har förändrats och ja det kanske jag har.

Men jag är nöjd med den personen jag är nu.

Jag är i alla fall mig själv, jag har vågat ta fram en person som jag aldrig vågat visa innan.

Och klart man förändras med åren man är inte samma person nu som för tre år sen t.ex .

Man växer som person och man förändras de är ju en del i utveckligen.

Det är ju mening att det skall vara så.

Men alla vill att jag ska vara den personen som jag var förr.

Jag förlät allt och alla.

Jag brydde mig fruktansvärt mycket fast dom bara svek mig om och om igen.

Jag fanns alltid där trots att den andra personen inte brydde sig ett skvatt.

Folk kunde säga, göra vad som helst mot mig men jag fanns alltid kvar.

Folk tryckte ner mig men aldrig mer :)

Jag är trött på det för det är mig det drabbar, inte er.

Såå nu är jag den personen som jag är idag :)

Antingen kan ni nöja er med de och stå vid min sida eller så kan ni gå samma väg som ni kom ;)

Jag går min egen väg nu och dom som inte vill följa med får helt enkelt strunta i de :)

Take it or leave it , Det blir inte lättare än så ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards