Niican

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Denice Lundahl - 3 november 2009 08:08

Ja jag tycker att kärlek är starkare än gener...

Vem bryr sig om jag inte delar samma kött och blod med personen huvudsaken är att man älskar den och den alltid finns där.

Det finns hur många barn som helst som växer upp med en låtsas pappa eller en låtsas mamma.

Pga olika anledningar som t.ex vissa är inte vid livet andra bryr sig inte om sin son/dotter.

Men då borde man bara vara glad att där är en annan man/kvinna som tar hand om en som om man vore dens egna och älskar en villkorslöst .

Det är jag tacksam för i alla fall !

Jag har en låtsas pappa och ja jag kallar honom för pappa MEN jag kallar även min biologiska pappa för pappa.

Min låtsas pappa har nämligen bott hos oss sen jag var 3 år och funnits som faderfigur under hela tiden och även idag.

Oavsett om han funnit en ny familj och jag EGENTLIGEN inte är någonting till honom så är jag fortfarande välkommen in i hans hem och han behandlar mig fortfarande som en dotter.

Och det tar emot att säga att jag egentligen inte är någonting till honom för han är min pappa !

Det spelar ingen roll att vi inte har samma gener, att vi inte är av samma kött och blod för jag älskar honom lika mycket för det !

Och det kan inte några få ord på ett papper ta ifrån mig....!

Och nu är jag jätte glad för Elias och Kevin är ju egentligen inte mina syskon men nu när jag ska få bli gudmor så kommer jag ändå in på något sätt.

Fast jag säger att det är mina syskon för att för mig är dom det oavsett !

Jag är glad att fortfarande får vara en del eftersom han har egentligen inga skyldigheter gente mot mig och det kanske är svårt för andra att förstå och acceptera att han ska finnas där för mig trots att vi egentligen inte har något genetiskt band till varandra.

Men ni får tycka vad ni vill !

Jag behöver inget papper för att han ska vara min pappa utan i mitt hjärta finns han och jag känner att han är min pappa och det räcker för mig !

Och klart jag har min biologiska pappa också och oavsett vad som hänt så är han min pappa också.
Skulle inte vilja ändra på det. Jag har mina pappor :)

Och båda är mina pappor fast jag har bättre relation med min låtsas pappa.

Och jag vill förbättra min relation till min biologiska pappa.

Men "it takes two to tango" så vi får se :)
Fast vi har ju kommit en bit och jag hoppas den blir bättre med åren.

Svårare nu när man är äldre men allt går bara man vill :)





Och måste bara skriva hur jävla dum jag är !
Så jävla trött på mig själv !
Jag drömmer att det luktar bajs för något barn hade bajsat (förmodligen för jag bytar blöjar 25 000 ggr om dagen , haha :) )

Så jag ska öppna mitt fönster, då står där ett glas cola i fönsterkarmen och allt kommer i sängen.

Så ska jag stänga fönstret igen för det är kallt så trillar hela gardinen ner .

ALLTSÅ VEM LYCKAS OM INTE JAG ?!

Ja så fick vakna en timme tidigare bara för detta !
Tur att ingen låg bredvid mig för då hade den personen fått allting i ansiktet, haha fast det kanske hade varit lite roligt.

Men men nu ska jag kriga igen :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards