Niican

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Denice Lundahl - 13 november 2009 07:45

Ja vad säger ni ?

Ska ni vaccinera er eller inte ?
Jag skulle gjort det i måndags men jag ville inte så jag gjorde inte det.

Jag är inte så rädd för att få svinninfluensan som vissa är.

Alltså det är som en helt vanlig influensa i flesta fall och något enstaka fall har någon dött osv.

Men folk har dött av vaccinet också så då skulle ingen våga vaccinera sig i heller.

Det är plus minus noll med denna jävla influensan och folk överskattar den.

Får jag den, så får jag den och annars får jag helt enkelt inte den :)



Nej hade inget speciellt att blogga om så fick bli det, krävdes väl en uppdatering :)

Helgen är kommen, skönt inte skönt ? Kan diskuteras :)

Vi får se hur helgen blir och vad den bjuder på.

Jag hoppas på det bästa :)


En sak måste jag tillägga, hatar när folk påstår att dom inte är sura men det märks så tydligt i deras sätt att vara och handla.

Och jag hatar när folk ljuger, bara att säga sanningen.
För orden bekräftas som tomma efter handlingarna man utför.

Så det så !

Haha nu ska jag kriga :)


Ha en underbar helg mina vänner och övriga läsare:)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards