Niican

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Denice Lundahl - 21 november 2009 11:21

Kom och tänka på döden igår...

Jag är inte rädd för döden MEN jag vill inte dö långsamt och smärtfullt.

Utan jag dör hellre snabbt med endast några sekunders smärta.

Hade inte velat dö i någon sjukdom som man kan få diagnos att man kan leva 1 år till och sen må skit nästan mestadels av det året.

Då hade jag hellre blivit skjuten i hjärtat och dött direkt.

Men sen samtidigt ifall du ska dö av en sjukdom så har du tid på dig att göra allt det du vill innan du dör.

Men man mår ju inte bra ändå och man förändras ju som person och sen kommer folk runt omkring minnas dig som du var när du var sjuk.

Finns för och nackdelar med allt men jag dör hellre snabbt den dagen som jag ska dö ....

Fast om jag dör av svininfluensan lär det inte gå jätte snabbt, haha skämt å sido :)

Men en sak vet jag, jag vill inte lämna livet utan att fått skapa ett eget litet liv .

Innan jag fått chansen att känna känslan av att bära ett litet liv inom mig, se hur min mage blir allt större och större och bebisen växer inom mig.

Utan att få känna hur det rör sig inom mig och sen få födda mitt egna lilla mirakel.

Nej det vill jag verkligen få uppleva...

Åh underbara tanke :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards