Niican

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Denice Lundahl - 27 november 2009 07:35

Ska börja med att svara på kommentaren. .

Jaa det är det halsbandet jag fick på studenten :)
Det är jätte fint, jag gillar det verkligen så jag har det alltid på mig :)

Tack så mycket :)



Träning igår ja.

Nja sådär 10 min in på träningen så börjar det regna som fan och hagla.

Mysigt ;)

Eller inte !

Tror ni vi gick in ?!
Eh näää träningen fortsatte som om ingenting hade hänt....

Det sluta dock ungefär tio min senare men vad hjälpte det när vi redan var blöta till tusen ?

Haha inte ett dugg och kallt var det också...

Bara jag inte blir sjuk så skiter jag i vilket :)
Har inga problem med att bli blöt men inte lika kul att bli sjuk sen...

För vi som jobbar förlorar väldigt mycket pengar på att vara sjuka ..

Men men tappa suget efter halva träningen och hade jag inte haft någon som åkte med mig så hade jag lämnat och åkt hem.

Strunt i det nu, det var igår.

Idag är en ny dag, en fredag :)

Gillar inte fredagar på jobb för det är ett MÅSTE att jag är ute 2 timmar på förmiddagen oavsett väder.

Och det kan vara lite jobbigt när det regnar faktiskt !

Men annars inväntar helgen och kanske får man sova lite :)

Haha får se vad denna helg har att bjuda på...

Ingen Nora på hela helgen :(

Det gillar vi inte !


Nej nu får det vara slut på det roliga.

Ha en trevlig helg mina vänner och trogna läsare :)



FC ROSENGÅRD :)  


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards