Niican

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Denice Lundahl - 20 november 2009 07:36

Ja om inte annat så blir jag det varje dag när jag sätter min fot på gården till dagis.

För jag hinner ibland inte ens mer än till grinden och så ser en flicka mig, släpper allt hon håller på med och springer i full fart mot mig.

Och så kramar hon om mig hårt.

Så jävla söööt :)

Hur ledsen,arg, trött eller sur jag än är så får hon mig glad när hon kommer springandes och kramar om mig varje morgon :)

Barn kan verkligen lysa upp ens vardag :)


Åhhh new moon kommer ut idag, jag vill se !!!

Och första gången på 2 veckor är jag ledig hela helgen , sååå jävla skööönt :)
Egentligen hade jag bara velat sova hela helgen för känns som att jag aldrig får vila ut.

Men så lär det inte bli :)

Måste ta vara på min helg...



Är ALLA lika rädda för svininfluensan ?!

Jag är inte ett dugg rädd men alla verkar vara helt hysteriska .

Haha jag vill inte vaccinera mig men jag har blivit kallad.

Valde att inte göra det och alla undrar varför osv..

Jag VILL helt enkelt inte !

Man kan dö av vaccinet och man kan dö av influensan så same shit different name.

Har skojat med alla och sagt att jag ska dö i svininfluensan bara för alla är så på mig ...

Nya argumentet är " Du vill inte vaccinera dig för egen del men tänk på alla andra runt omkring dig "
Ja men vaccinera ni er så har det ingen betydelse att jag inte gjort det !

Jag bestämmer själv och jag vill inte . slut :)


HAHA im out, ha en trevlig helg mina trogna läsare :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards