Niican

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Denice Lundahl - 2 april 2009 18:01

Ja det är jag över att vi bytt danslärare nu mitt i alltihopa.

Det är inget fel på den nya som person men hon börja dansa något helt annorlunda och till britney spears, alltså jag vela bara skjuta mig själv !

Hon är inte ifrån sverige men rolig är hon, haha nu mera låter det " Five,six, superfull :)

Nej men tycker det är dåligt att man bytar mitt i, tycker verkligen inte att man borde det men ja  . . .

Vi får se hur det blir . . .

Barnen idag gillade mig nog för så fort jag kom in i klassrummet fråga dom flera ggr om jag kunde sitta vid deras bord vid maten..

Haha sen det bordet jag hamna vid var villiga att ge mig deras veckopeng så jag kunde vara där varje dag :)

Alltså ungefär 100 kr i veckan.

Det är ungefär vad jag tjänar i timmen så då erbjöd dom mig 1 miljon i sekunden.

HAHA fast hade jag verkligen fått 1 miljon i sekunden hade jag inte jobbat mer än några dagar sen hade jag kunnat leva på det ett väldigt bra tag.

Men söta var dom när dom försökte övertala mig att vara där varje dag :)

Som sagt, jag älskar barn, barn är något av det bästa som finns :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards