Niican

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Denice Lundahl - 5 april 2009 11:01

Jaa nu är våren verkligen på ingång, vilket väder vi fått :)
Solen skinner och vinden är betydligt varmare :)

Jag älskar det, bara solen skiner så behöver jag ingen annan anledning till att vara glad.

Plus har jag massor med extra energi, helt glad och sprallig.

Som ett litet föll på en äng en varm sommardag :)

HAHA vilken dålig jämförelse . . .

Nej men igår begav jag mig till pappa och SANDRA , jag glömde inte dig Sandra :)

Pappa skulle laga mina bromsar och jag hjälpte Sandra lite.

Sen åkte vi och handla.

Hur hopplöst är inte skurup ?! Vi var i 3 affärer innan vi fick grillkol.

Haha sen så var vi en vända på tivolit med Zeb som folk kan se ut och bete sig.

Och alla små flickor i kort kort och sminkade till tusen, panik alltså.

Men älskar att vara ute när solen är framme och igår kunde jag bara sitta i trädgården med en tidning och njuta till fullo :)

Sen i alla fall så invigde vi grillsäsongen :)

Så jävla gott med grillat, älskar det :)

Så mysigt att göra saker med familjen, umgås med familjen och allt vad det innebär.

Känner mig  som en del i familjen fast jag inte är där alltid som mina brödrar.

Jag trivs jätte bra och älskar verkligen det . .

Så gårdagen var väldigt lyckad för min del .

Och igår så åkte jag rullor för första gången på FLERA år !

Men jag trilla inte i alla fall, haha så lite duktig är jag :)

Men i alla fall gårdagen kändes som en typisk sommardag och jag hoppas på många liknande denna framöver :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards