Niican

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Denice Lundahl - 17 april 2009 09:57

Sjukt otippat att vi en torsdag kväll skulle bege oss mot löberöd.

Men det hela börja med att jag och Amanda skulle ses :)

Amanda är en tjej som jag gick i samma klass med när vi var 9-10 år.

Vi har i försig träffats för något år sen kanske när vi gick i 7:an,8:an nångång :)

Men ändå ett väldigt bra tag sen vi sågs sist.

Men fyfan vad kul vi hade.

Vi var först hos mig och prata minnen och typ 80% av våra minnen så slår vi på varandra.

HAHA man kan undra varför vi fortsatte att umgås med varandra. . .

Och så mycket vi bråka med granngårdensflicka, alla ville tydligen leka med mig ;)

Poppis redan då ;)

Hahaha riktigt kul.

Så vi begav oss till löberöd i hopp om att vi skulle träffa någon från vår klass när vi var små men vi hade redan bestämt med en tjej som gick i vår klass.

Men hon befann sig hos sin pojkvän i hörby.

Så vi körde igenom löberöd och sen till högseröd och träffa Amandas mamma och låtsas pappa, sjukt längesen sist.

Vi kom fram till att det var 11 år sen sist.

Sen träffa vi Johanna heter hon och det var också 11 år sen sist.

När vi ringde folk igår trodde dom vi var fulla för vi skratta hela tiden och vem fan bara bestämmer sig impuls för att åka till löberöd liksom ?

HAHA men det var kul att träffa Johanna igen och det ska vi göra om :)

Sen åkte vi till Höör och Robin var inte jätte glad över att vi ringde till honom men sen när han väl åkte och träffa oss så jävlar släppte det ;)

Fyfan vad roligt vi hade.

Man kan inte tro att man har så roligt vid halv tio i höör vid en preem mack men joo gud, vad vi skratta och jag och Amanda var helt utflippade.

Robin var helt chockad för jag var så blyg när vi var små.

Åh så mycket minnen man vela bara gå tillbaka i tiden.

Jag och Robin var tillsammans i typ 1 år när vi var små.

Och Amanda var tillsammans med en annan kille så det var alltid vi 4:a.

Så vi har en del minnen tillsammans.

HAHA vi satt och snacka om våra "långtradare", presenterna robin gav mig när vi var små, när vi låg på löberöds discot och kramades.

Haha att vi blev tillsammans för jag och Amanda gjorde anden i glaset och så fråga vi vem som gillade oss så fick vi deras namn och att vi frågade chans på dom.

HAHA så läääängesen, helt sjukt :)

Så småå vi var då och nu 11 år senare så träffas vi igen, helt otippat.

På ett sätt kändes som vi gick tillbaka flera år i tiden och blev små igen.

Vi satt och skratta, prata och tramsa i typ 2 timmar.

Men det var verkligen värt det, för jag hade så jävla kul och att träffa folk efter 11 år .

Alltså trodde aldrig att jag skulle se dessa personer igen.

Hade varit riktigt roligt med en riktig reunion med alla från klassen.

Fast det är nog ganska omöjligt.

Men vi kommer ses fler gånger och förhoppningsviss kommer vi träffa någon mer som vi gick i samma klass med när vi var små.

Men tänk att 11 år har gått och ändå så var det precis som förr.

Det blev ingen pinsam tystnad och vi hade fortfarande så mycket gemensamt.

Vi har liksom inte växt ifrån varandra men Amanda och jag är nog lika knäppa och galna så kanske därför vi fortfarande går så bra ihop :)

Kan inte förklara hur kul det var . . .

Men det kommer bli en favorit i repris utan tvekan ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards