Niican

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Denice Lundahl - 16 april 2009 10:15

Jaa igår spela vi vår första seriematch mot Svedala.

Det slutade med en härlig vinst på 9-0 :)

Så det blev en bra start på serien, nu måste vi bara fortsätta såhär.

Vi spelade bra fotboll igår, blev lite rörigt nere vid deras mål eftersom ALLA var där mestadels av tiden och i mellanåt var vi lite för ivriga.

Men annars så hade vi ett bra passningspel och backarna rensade alla dom få bollarna som kommer över mittlinjen.

Fick faktiskt spela back igår och glad är jag över detta :)

Jag slapp ju mittfältet.

Men men spelade match igår sen dansa direkt efter så ja jag var ganska slut sen.

Och jag gillar inte den nya dansen !

Jag är jätte irriterad för dom bytt lärare och hon ändrat vår dans, blir liksom en helt annan stil och för oss som inte är jätte viga så ser det bara konstigt ut.

Men ganska väntat i med att saker inte brukar gå min väg . . .

Min rosa dator är också slut i Malmö :(

Och ja allt annat som jag har otur med . . .
Men trots min otur så är jag glad :)

Finns ju andra anledningar till att sätta ett leende på läpparna :)



Bara måste lägga upp smos kommentar häromdagen " Fisk är väl ett skaldjur "

Och jag ger Smo en medlidande blick och skrattar.

Då säger hon " Nej just det fiskar har inget skal "

HAHA smooo du är såå rolig alltså :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards