Niican

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Denice Lundahl - 12 april 2009 12:59

Jaa kan väl säga att paniken börjar tränga fram nu  . .

Har en vecka på mig att få klart ansökningen till skolan OM jag ska plugga till hösten.

Jag tror inte jag kommer hinna, tror inte jag kommer ha tid eller ork att sätta mig ner och skriva klart det sista innan ansökningsdatumet går ut.

Jag är typ aldrig hemma och när jag väl är det så är jag aldrig själv eller så har jag annat som måste göras :)

Frågan är hur mycket jag verkligen vill plugga ?

För om jag hade varit hel peppad så hade jag nog slängt ihop ansökan för längesen.

Men är väl samtidigt rädd, för om jag inte kommer in så förstörs mina planer.

Då är det kört för om jag ska söka in nästa år kommer jag vara 21 ?

Och känns som att jag måste börja med min riktigt utbildning då i såna fall.

Jag har mina framtidsplaner redan och jag vill inte att dom ska förstöras.

Jag vill att det ska fungera ungefär så som jag har i tankarna :)

HAHA pappa sa förra helgen att jag ska vara singel tills jag är 30 för då får jag inte barn innan dess.

Men både jag och Sandra är överrens om att man inte behöver ha man/pojkvän eller liknande för att få barn :)

Men time will tell :)
Tills dess lever jag livet med mina bejbs ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards