Niican

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Denice Lundahl - 8 april 2009 09:13

Så känner jag just nu . .

Känner mig helt lost både på insidan och utsidan.

Som om jag befinner mig nånstans bara för att finnas liksom.

Som om jag inte vet vad som försigår runt omkring mig och att jag måste acceptera det faktum att jag aldrig kommer förstå. . .

Känner mig helt splittrad, i tusen bitar. . .


I alla fall i söndags så bestämde vi oss för att åka till skogen och jag har nog ALDRIG skrattat så mycket på en och samma dag.

Jag kunde knappt koncentrera mig när jag körde och jag skratta så mycket att jag fick ont i magen . . .

HAHA alltså skrattar bara jag tänker på det, sjukt kul hade vi :)

Och sen blev kvällen bara bättre så jag var hel nöjd i söndags . . .


Nu får vi se vart vinden för mig. . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards