Niican

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Denice Lundahl - 2 juni 2009 19:13

Allmänt :

Tusen bollar i luften.

Finns så mycket men kan inte greppa taget om något, det finns där men ändå inte.

Så nära men samtidigt så långt ifrån.

Kan inte ta i det men ändå är det tätt tätt intill mig.

Varje gång jag snuddar vid det så försvinner det.

Som om något är i vägen, som om något hindrar.

Kommer hindret rivas eller alltid stå i vägen ?


Jag önskar jag visste . . .


Söndagen:

Hade världens mysigaste söndag.

Blev minigolf och god mat :)

Jag är inte bäst på minigolf dock och pappa sätter ju alla banor på 1 max 2 slag och Sandra var inte så dålig hon heller så ja , haha men det var kul ändå :)

Kul att göra något med familjen, jag älskar verkligen det .

Jag är så glad då och njuter till fullo :)

Man ska ta vara på familjen för man har bara en eller jag har två eller faktiskt tre men det är bara för jag är en väldigt lyckligt lottad flicka :)

Älskar verkligen familjelivet, bästa som finns :)


Dagen:

Började med lite mys sen bar det av in mot staden.

Gled rundor lite och sen bestämde vi oss för spela någon typ av fotbollsvolleyboll och jaa det gick som det gick.

Slutade med att vi brottades i sanden och jag lovar att det fanns nog inte ett enda ställe på mig där det inte fanns sand , haha :)

På badrumsgolvet låg där en hel del sand efter jag tagit av mig mina kläder men kul hade vi, utan tvekan.

Sjukaste är vi tillsammans :)


Matchen:

Måste bara nämnas.

FC Rosengård spelade fotboll igår och det var härligt att se .

Efter kommentarerna efter förra matchen och två förlorade matcher där vi varit frånvarande så behövde vi visa både för oss själva och andra att vi kan spela fotboll när vi vill och när vi gör det så gör vi det bra :)

Och trots att FC Rosengård spelarna inte är bäst på att hålla munnen stängd och humöret under kontroll så tyckte jag att vi skötte oss väldigt bra igår :)

Däremot var moståndarlaget några jävla snackemostrar och inte nog med att dom snacka utan spelade inte ren fotboll.

Använde mycket armar och händer och hade en publik som inte var ett dugg bättre när det kom till snackandet.

Tycker personligen att det är väldigt osportsligt..

Gå ut på planen, ge 110, gör ditt bästa, stäng munnen , ta ner armar och händer och spela fotboll.
Krävs varken mer eller mindre :)

Nican satte sig själv på bänken igår pga min förkylning, mådde riktigt dåligt efter förra matchen.

Så vela inte utsätta mig själv för det igen men mitt lag krigade bra igår :)

Jag var inne några snabbisar och gjorde mitt , haha :)

Måste bara nämna min älskade snoooor som äntligen spräckte sin nolla efter 6 spelade matcher så gjorde hon äntligen mål och inte nog med det utan hon blev matchavgörare också :)

Hon gör bara det en gång men då gör hon i alla fall det ordentligt :)

Så glad för hennes skull, hon behövde det målet för sin egen del :)
Och laget behövde det också så jag är mer än nöjd :)

Nu får vi bara hoppas att det håller i sig till nästa match och vi håller humöret uppe så blir det nog bra även då :)



Dagens mening:

Får man inte tillräckligt av uppmärksamhet av den man söker det hos så kommer man få det hos någon annan . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards