Niican

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Denice Lundahl - 25 juni 2009 19:26

Ja imorgon så bär det av :)

Så imorgon lämnar vi Malmö för några få dagar av ledighet i en eller flera främmande städer .

Det kommer bli riktigt skönt att komma ifrån malmö ett slag och sen tror jag att vi kommer ha riktigt roligt :)

Kan inte bli bättre än jag,smo,bebis och Göran.

Vi är inte som man ska vara och tillsammans blir vi hel galna men det gillar vi ;)

Och måste ju bara säga att min namnändring är klar så numera heter jag Denice Sölvgren Lundahl :)
Och det gillar vi också så klart, haha ;)



Jag kan inte förstå en sak, hur kan man leva ett gemensamt liv med någon som man påstår sig älska men samtidigt vara otrogen ?

Hur kan man bo tillsammans med någon, spendera mesta dels av sin tid med denna person, säga ord som "jag älskar dig" till henne/honom var varannan dag och sitta med den andre personens släkt och vänner och veta att varje gång man har några timmar av frihet ifrån sin respektive så ligger man i någon annans säng, med en annan person, kysser och smeker henne/honom precis som om allt annat inte existerar ?

Och efter några timmar med en annan person återvända hem och krypa ner bredvid sin älskling, kyssa och röra vid henne/honom som om ingenting hade hänt ?

Som om dom timmarna av otrohet inte ens hade existerat.

Hur klarar man av det ? Får man inte jätte dåligt samvete ?

Jag hade i alla fall aldrig klarat av det för jag hade verkligen fått dåligt samvete.

Och det är inte värt det heller.

Plus är nånting fel ifall man vill vara otrogen.

För när man väl finner någon som man verkligen älskar så kommer man bara vilja vara med henne/honom och det kommer inte vara värt att förlora den man älskar för en engångsgrej . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards