Niican

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Denice Lundahl - 7 juni 2009 11:05

Ja två av mina töser tog studenten denna veckan.

Grattis än en gång till er Snor och Busra :)

I torsdags var det Snoras tur och vi var såklart där och firade henne.

Blev utgång på hipp, förstår inte varför man klämmer in så mycket folk där men vi fick helt enkelt göra det bästa av situationen :)
Fick inte sova länge i fredags utan vi skulle bege oss mot vår gamla skola .

Där var alla jätte fina och dom hade en väldigt bra stämning.

Inte alls som på vår student, alla var på g.

Men ja sen på kvällen blev det Busras student var först på ankara och sen på amiralen.

Haha man ska aldrig sluta förvåna sig, det är det enda jag säger :)

Igår jobba jag 9-17 så snacka om att vara sliten.

Gick till jobbet med gårdagenssmink men ändå glad, dom tyckte jag såg bra ut för vara sliten :)

HAHA och en kille på jobb har jätte stor familj och tyckte jag skulle bli mamma till hans barn och så skulle vi ha en jätte stor familj.

Haha ja som att jag skulle orka klämma ut 15 barn ?

HAHA neej två räcker för min del, kanske tre :)


I alla fall var det ett år sen jag tog studenten i fredags, sjukt att tiden gått så snabbt.

Och kommer ihåg min student som om den vore igår.

Vi hade champangefrukosten hos mig vilket var kul, åt med lärarna på skolan.

Och så sjöng dom för oss och vi böla som grisar.

Haha vi hade nog världens mest underbara lärare, faktiskt:)

Och med en liten skola kommer man mycket närmare varandra också, så det var tråkigt att lämna faktiskt :(

Och mina lärare hade lurat mig , dom hade sagt att om jag redovisa mitt projektarbete så skulle jag få vg men denice gör inte sånt så förvänta mig ett G.

När jag öppnar mitt betyg så såg jag att jag fått MVG, så glad jag blev för jag kämpa som fan med min bok alltså :)

Och sen var saker som det var mellan mig och mitt ex så jag bestämde mig för att inte bjuda honom för då hade han kommit för ett måste och vela att han skulle komma för han vela vara där och inte annars.

Och kvällen innan hade han sagt att han skulle på en annan student.

Så två personer som jag verkligen vela ha där skulle inte komma så var lite låg faktiskt.

Och utsparken så såg jag hela min släkt och mina vänner stå där och vänta på mig men inte han.

Men var ju glad ändå men sen ser jag han gå mot mig och det går inte att beskriva hur glad jag blev då :)

Att en person kan göra så mycket men det är nog det bästa han någonsin gjort för mig, att dyka upp där som en överraskning.

Haha finns inget gulligare än när folk gör såna saker för en :)

Och jag är en sucker for love, finns inget bättre än när såna saker händer.

Och det kan vara bara något litet som att man kommer förbi bara för ge en, en puss så är jag nöjd :)

Men i alla fall flaket blev som det blev, några var på dåligt humör och gjorde det inte jätte kul för oss andra.

Sen var vi hemma hos min moster och vi hade det så mysigt.

Min dag blev lyckad trots allt skit och allt klydd.

Det var bara att göra det bästa av situationen och fick just då ändå den bästa presenten så jag var nöjd :)

Tror inte jag skrivit om min student i min blogg så nu ett år senare får ni veta hur min studenten gick till :)



Här kommer en bild också :) Fick bli denna för har inga bilder på denna datorn men denna har min syster lagt upp på facebook :)


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards