Niican

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Denice Lundahl - 15 juni 2009 01:23

Ja jag vet inte om jag vill byta bloggsida.

För denna är bra eftersom här inte är någon reklam och jag tycker reklam förstör ens blogg men sen samtidigt så kan man inte göra så mycket med den som man kan på andra sidor.

Men vafan jag vill inte vara som alla andra :)

HAHA kanske ska lägga ner min blogg ?

Haha ångest vafan vet jag :)


Haha och nu kommer min confession: Jag är bio oskuld som Smo brukar säga :)
Denice har aldrig varit på bio med en kille, vet inte varför men det har aldrig blivit så helt enkelt :)
Men en söt liten pojke har bestämt sig för att ta min bio oskuld, så på onsdag då jävlar ;)
Och eftersom jag är ny i gamet så har jag fått reglerna noga förklarade för mig så nu är det bara till att hoppas på det bästa ;)

Såhär lyder bioreglerna (Kanske någon annan som också kan ha nytta av dom ;) ) :

Regel nr 1: tjejen måste alltid pussa killen på kinden när scenen är slut

Regel nr 2: killen bjuder på bion

Regel nr 3: vi säger att man rankar filmen till 1-10. om filmen är 2-10, måste du ge mig en kyss när vi lämnar varandra, men ifall filmen är en etta, så behöver du inte.


Från det ena till det andra på jobb häromdagen så prata jag och en tjej om att vi måste göra något med våra liv.

Slutsatsen blev att vi skulle göra silikonbröst.

Otippat va ? HAHA för det är ju att göra något med våra liv :)

Ibland är det helt enkelt bara helsjukt på vårt jobb .

HAHA och inte nog med det utan så ringer hon mig från minihuset och skrattar ihjäl sig, så jag går dit, då står där en liten pojke med klänning på sig. Normalt va ;) ?

HAHA på maxi kan man verkligen både se och höra det mesta.

Och inte nog med det utan häromdagen så körde jag in på en gata för att byta byxor ( som om det är normalt :) ) och så går en tjej förbi.

Så säger jag till bebis att fråga henne om han får låna hennes byxor.

Och dum som bebis är vilket jag inte trodde, vevar glatt ner sin ruta och frågar henne om han får låna hennes byxor..

Hennes min var oslagbar och så säger hon nej.

Bebis bara " okej tack ändå "

Och vi skrattar något så sjukt mycket, så sjuk.

Senare säger han " jag kom och tänka på hur det lät nu, får jag låna dina byxor "

HAHAHA alltså vi är så sjuka.

Men en sak är säker, vi har sjukt kul i alla fall och det är huvudsaken :)


I alla fall matchen häromdagen, ja det ösregnade, var stora vattenpölar på planen, vi skulle spela på grus och det blåste men tror ni det stoppade Denice ?

Absolut inte, jag var fast besluten om att matchen skulle spelas och därför kriga jag med domaren och mitt eget lag om att matchen skulle spelas.

Alla var lagom glada på mig för det och ja det var inte så lätt.

Regnet var ett störande moment och vattenpölarna stoppade bollen men kriga det gjorde jag, för jag vela spela :)

Sen att sminket blev förstört, håret blev lockigt och vi var lagom smutsiga efteråt är en annan femma :)


Och detta inlägget blev inte lika bra som det förra men min fucking blogg valde att lägga ner i några sekunder precis när jag skulle uppdatera så det blev ju inte så bra :)


Dagens ord : Mister man en står det tusen åter :)
Och det är verkligen så mina vänner :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards