Niican

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Denice Lundahl - 9 juni 2009 02:12

Bloggar lite för Buqes skull, hon vela ha något att läsa :)

Buqe är king när hon värmer bänken med mig ;)

Nej skoja bara , Buqe tycker om mig, hon vet bara inte om det än ;)

Haha nöjd nu ?

Nu både uppdatera jag och nämnde dig, bättre än så kan det inte bli ;)


Nja någon är ute och röjer så får väl sitta här och vänta :)

I alla fall dagens match, kan inte säga så mycket.

Det var tråkigt att vi förlora för vi hade chans att ta 3:e platsen om vi hade vunnit men så kan det gå :)

Tyckte vi gjorde en bra match i alla fall, bra stämning, inte mycket negativt snack på plan och vi alla krigade trots vårt underläge så jag har inte så mycket att säga faktiskt :)


Vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva just nu.

Ska nog köra och hämta denna person som är ute och röjer istället :)


Tänkte ge er en bild :) Från Noras student, jag och Esra :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards