Niican

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Denice Lundahl - 12 juni 2009 07:26

Sjukaste alltså, har nog sovit max 3 timmar om ens det :)

Och jag trodde jag skulle vara dö trött men faktiskt inte.

Får väl min energi från annat håll :)

Men det kommer nog smygande sen och så blir jag dö trött . .

Men har inte tid med det idag ändå :)

Och vi är ju alla säkert otroligt glada för detta skit vädret som valt att uppenbara sig .

ELLER INTE !

Men men igår haha sjukaste men vi planerade vår lilla "roadtrip" och vi har snackat om den så mycket men fanns ju en risk att vi inte skulle få ihop det schemamässigt men vi ordna det :)

Så snart beger vi oss iväg och det kommer bli riktigt bra, känner det på mig :)

Haha jag är sjukt glad i alla fall . .

Haha sen vid sju igår kväll så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi spela lite biljard.

"Du har sex hål att välja mellan, det är mer än vad du brukar ha ;) "

Vet inte om vi snacka om biljard hela tiden men vafan kul hade vi ;)

Och eftersom jag och Snor är bäst så vann vi såklart .

Fast vi lät killarna vinna en gång bara för vi tyckte synd om dom :)

Nej nu ska Nican kriga :)


ÄLSKA:)

If you say those words, then you don't love me
If you tell him you do, then I'll just turn around and leave
But you still haven't said it
And I'm here not to let it . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards