Niican

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Denice Lundahl - 4 juli 2009 07:24

Jag lyckas fan med allt !

HAHA tappa mitt cardcase i förrgår och det innebär bankkort, körkort osv.

Som tur är finns det fortfarande ärliga människor och en kille vid namn Ola hade hittat det, så han ringde och jag fick tillbaka det igen :)

Det är jag väldigt tacksam för :)

Fast måste ändå fixa nytt körkort nu när jag lagt till ett namn men men tänkte fixa det nästa vecka, måste ha ett nytt pass också.

MIN ÄLSKLING KOMMER HEM IMORGON :)

OM jag är glaaaaaaaaaad, riktigt glaaaaaaad :)

Haha det är sjukt hur mycket man kan sakna någon egentligen.

Som nu varje sekund jag är själv känns det helt tomt och ensamt :(
Men det är bara för i 5 dagar så hade jag alltid någon runt omkring mig hela tiden och man vänjer sig snabbt vid det.

Det blir jobbigt fast jag är en person som tycker om att vara för mig själv ibland så känns det ändå som att jag helst vill ha någon hos mig hela tiden.

Men den känslan går väl bort snart antar jag.

Fast nu när Snor kommer hem så kommer jag väl vara en del med henne tror jag så hon fyller nog tomrummet :)

Och sen nästa helg åker vi till lalandia och då kommer jag vara omringad av familjen hela tiden så vi får se :)

Annars får någon offra sig och vara med mig hela tiden istället , haha :)

Det löser sig alltid . .


Gillar när ni kommenterar så fortsätt gärna med det :)

Och ha en fortsatt trevlig helg mina vänner :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards