Niican

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Denice Lundahl - 25 juli 2009 11:43

Jaa känns som att jag tappar lite av mina läsare nu men men . . .

Finns inte mycket att göra åt det, haha kanske är inte min blogg lika intressant längre ?

Vem vet  . . .

I alla fall hade vi en riktigt bra kväll igår , riktigt kul hade vi :)

Haha tur att man är lite vig i alla fall och dominant annars hade inte mycket fungerat ;)

HAHA neej det var sjukt :)


Usch vill ha minst 1 veckas semester till och bege mig utomlands.

För gillar inte detta vädret och jag tror inte på att det kommer vända.

Blir nog inte mer sommar för vår del, tyvärr.

Tråkigt jue och eftersom jag inte har mer ledigt så blir inte min resa förrän till hösten i såna fall .

Stackars mig.

HAHA och det är också ganska synd om mig när alla skrämmer mig hela tiden.

Ni måste verkligen sluta skrämma mig på jobb för när jag blir rädd så skriker jag och det innebär att alla kunder plus personal tittar på mig som om jag vore dum i huvudet.

HAHA värsta var när någon tog mig på benet när jag var helt inne i min egna värld vid självscanningen.

Jag skrek så högt så alla titta på mig och det var ju en aning pinsamt kanske :)

Idag ska Denice vara på hälsa och skönhet i sex timmar och hon är trött :(

Men om ni inte har något bättre för er så kom gärna förbi och snacka lite skit eftersom jag har tid med det när jag är där :)

HAHA annars kommer min dag bli ganska dryg för finns inga varor på lördagar och jag är inte där annars så finns inget att göra :(

Sist jag var där så kom en viss pojke och pussa på mig . .

Favorit i repris ?

Haha man vet aldrig vad som sker ;)


Dina tankar är din egen hemlighet.

Dina tankar är inte för blotta ögat att se.

Du är den enda som vet vad som försiggår där inne.

Ingen kan läsa dina tankar , det är bara du som vet  . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards