Niican

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Denice Lundahl - 26 juli 2009 13:59

Haha jaa idag har jag varit duktig :)
Blev väckt imorse vid tio och var fortfarande trött men kunde icke sova mer :(

Så istället låg jag och drog mig en stund och långt om länge så bestämde jag mig för att gå ner och träna lite :)

Känner mig otroligt duktig för jag väl tog mig dit och tränade i ungefär en timme :)

Jag behöver jobba på min kondition plus tappar jag allt det jag hann bygga upp innan sommaruppehållet så därför får jag väl försöka träna lite smått nu innan fotbollen är igång igen så jag kan kriga på plan sen :)

Haha vi får se hur länge det håller i sig att jag är så duktig att jag tränar .

Men saknar fotbollen som fan nu och det drar inte igång igen förrän om typ 1 månad :(

Så det är bara att gilla läget ;)


Jag har bestämt mig för att skjuta bebis i foten så han inte lämnar mig :(

Han ska nämnligen göra lumpen väldigt snart och jag vill inte detta  . .

För även om han kommer hem om helgerna så kommer han inte ha lika mycket tid med oss som han har nu :(

Och det gillar inte jag, fast vet att jag kommer först :)
Haha eller efter familj i alla fall :)

Men det känns faktiskt, vi är så nära och kommer bara nämre och nämre hela tiden och då är det tung att helt plötsligt bara kunna umgås på helgerna lite då och då.

Så därför ska jag skjuta honom i foten så slipper vi detta :)

Haha snällt va ;) ?

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards