Niican

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Denice Lundahl - 20 juli 2009 11:01

Igår begav jag mig för typ 711 gången denna helgen ner mot skurup.

Har blivit mycket skurup nu , haha :)

Men i alla fall hade Elisatbeth och Pappa 2 års bröllopsdag (Grattis till er :) )

Och detta firades bland annat med brännboll och grillning.

Lat som jag är så var jag inte med och spela utan satt fint vid sidan om och skrev poäng istället :)

Men det var roligt och vara åskadare också så :)

Sen fick jag bada min söta lillebror när vi kom in dock blev jag ganska våt för han ville ha mer vatten utanför badkaret än i badkaret.

Men det redde vi ut det också :)
Minna hoppa också i en stund så det var fullt liv på barnen i badkaret.

Haha sjukt söta är dom små liven :)


Haft en veckas semester nu, en helt underbar vecka :)
Spenderat mycket tid med mina vänner, så mycket bättre än så kan det inte bli .

Nu ska man återgå till jobbet och det är tungt :(

Vill också ha semester 4 veckor eller sommarlov som alla andra.

Jag är dock jätte tacksam att jag har ett jobb men hade varit skönt med lite mer ledighet.

Och i detta vädret hade det definitivt varit skönt med en resa till något varmare :)


Hmm annars är det funderingar och funderingar.
När ska dessa oändliga funderingar ta slut ?

Ingen som vet . . .

Jag önskar jag vore en person som inte tänkte så mycket men tyvärr är jag en av många funderare.

Tror att personer som inte funderar så mycket har det mycket lättare.

För mig finns alltid ett hinder, ett frågetecken eller något liknande.

Men men kanske så det ska vara , inte vet jag :)

Men en sak vet jag, det blir inte alltid som man tänkt sig :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards