Niican

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Denice Lundahl - 9 juli 2009 23:16

Om några få timmar så beger vi oss mot Lalandia . .

Fick nyss en kommentar till detta av Tom " Lalandia var något man åkte till med familjen när man var liten "

Tack för det , haha men vi kom också fram till att jag fortfarande är liten så :)

Neej men det man inte fick ta del av när man var liten får man ju passa på att vara delaktig i nu.

Och jag ÄLSKAR familjelivet :)

Jag njuter till fullo när jag är omringade av familjen och gör saker med dom.

Kanske inte alla som är som jag men det är något av det bästa jag vet :)

Och längtar tills den dagen min pojkvän sitter här vid min sida och jag har vårt lilla kärleksbarn i famnen :)

Haha fast det lär ju dröja år tills dess dock men det kommer en dag, en vacker dag . .


Idag har jag jobbat 9-14 skit dött på jobb första timmarna, fanns lite att göra emellan åt men jag gled för det mesta :)

Sen hämtade jag min älskling direkt efter jobb, hon kommer åka nu medans jag är borta och sen ser jag inte henne på en hel månad :(

Och sen hämta vi en mycket söt liten pojke och så fick jag spendera sista tiden innan jag begav mig mot skurup med dessa två :)

Åhhhhh känner saknad redan nu alltså :(

Så kommer jag hit och pappa har gjort sina hamburgare och jag har längtat efter dom sen jag åt dom här sist , så jag åt så jag blev skit mätt :(

Sen gjorde han något som man äter i danmark, vet inte vad dom hette.

Det är typ som pannkakor fast dessa ser ut som små bollar och finns något i dom som inte finns i pannkakor.

Men gott var det i alla fall och mäktigt, så mätt jag blev fast jag redan var det innan :)


Och nu sitter jag här och lyssnar på hur pappa spelar typ den senaste versionen av call of duty , haha väldigt roande men annars hade jag bara hört suset från datorn så ja  . .


Har ni märkt hur många det är som är gravida denna sommar ?
Känns som typ 90 % av alla kvinnor är gravida..

Alla bebismagar jag ser på jobb och snart kommer det ju en liten bebis också :)
Pappas fru ska ju ha en liten bebis i oktober och längtar man inte bara ännu mer när man är omringad av söta bebisar och allas fina bebismagar ?

Jo för det gör man. . .

Men allt kommer med tiden :)


Tackar för Elisabeths kommentar som tycker jag var värd att åka till gbg efter att jag jobbar så mycket :)

Och tackar också för alla andras kommentarer och hoppas att ni fortsätter med detta , haha :)

Men men nu är man ledig ett tag så man får njuta av tillvaron och hoppas på bättre väder, så man kan sola och bli brun och fin :)


"Förvänta dig det värsta, hoppas på det bästa och ta det som det kommer "

Exakt ;)

Nu får det vara nog på bloggandet, ha en trevlig helg mina vänner :)

Av Denice Lundahl - 9 juli 2009 08:11

Idag beger jag mig ifrån Malmö till Skurup, spenderar natten där och imorgon beger vi oss mot Lalandia.

Ska bli skönt att komma bort igen :)

Senaste dagarna har jag festat, jobbat lite, umgåtts med min älskling, varit ute och ätit och myst framför tv:n :)

Så sorglig den jävla filmen var alltså, hemskt.

Vi var på tisdagsklubben och vi hade riktigt kul förutom vad som nu än skedde när vi skulle bege oss hemåt men annars var kvällen lyckad :)

Sov sådär i 4 timmar när min älskling bestämde sig för att väcka mig så då blev det sibylla till frukost och sen tvätta och dammsuga vi bilen :)

Och sen igår kväll åkte jag med mina boys och tog ett kvällsdop fast jag bada inte dock , haha :)

Usch min älskling åker snart igen , sista dagen vi ses idag :(

Kommer sakna dig igen , så mycket :(


Evelina hade kommenterat så svarar på hennes kommentar.

Allt är bra med mig, hoppas det är det med dig också :)
Tycker vi får ta och ses en dag snart, hör gärna av dig :)

Neeej nu ska jag kriga :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards