Niican

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Denice Lundahl - 6 november 2010 11:10

Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be ?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do . . .

 

 

Gud vilken vecka jag har haft.

Det ena efter det andra har gått rakt åt skogen.

Nu kan jag bara invänta och se vad som sker här näst.

Kan jag få lite tur kanske ?

Kan detta vända nu ?

Ingen vet, men jag får helt enkelt hoppas på det bästa..

 

 

Igår rädda mina underbaringar mig med en underbar kväll..

Vi skratta till tusen och gjort allt men ändå ingenting.

Haha det var precis vad jag behövde efter denna veckan.

Trött som attans var jag ändå kom jag inte i sängen förrän långt in på natten.

Precis som vanligt :)

 

 

Nej nu kommer snart älskling hit så ska vi äta lite frukost tillsammans :)

Det gillar vi :)

 

 

Ha en fortsatt trevlig helg mina vänner :)

 

Im ouuut / Denice



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards