Niican

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Denice Lundahl - 11 november 2010 21:31

Ha en egen lägenhet och bo själv :)

 

Idag har jag jobbat hela dagen sen rusa jag iväg till Maxi och hade kassamöte.

Och när jag kom hem hade min helt underbara älskling städat till mig :)
Du är underbar, tack så jätte mycket :)

Sen har vi tvättat lite och ska snart ner och hämta upp det sista.

Första gången jag tvättar mina egna kläder, stolt över mig själv :)

Haha enda gångerna jag tvättat innan har varit Niklas kläder.

Tvätta dem några ggr när jag inte jobba och vänta på att han skulle sluta :)

Men nu när jag bor själv så får jag ju tvätta mina egna kläder faktiskt :)

Så det är gjort och helgen väntar.

Ska bli skönt med lite helg :)

Inomhus träning imorgon , I LOVE !

Jag ÄLSKAR inomhus fotboll, det är det bääästa jag vet :)

Sen jobbar jag natten på båten.

Någon som ska dit ?

Jag hoppas på all tur i hela världen, det lär behövas.

Så snälla för en gångsskull skänk mig tur :)

 


Annars hoppas jag på en lugn och mysig helg :)

Det behöver jag efter mina två hektiska veckor fulla med otur.

 

 

Nu ska jag springa ner i tvätten och sen blir det myyyyys :)



Im out / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards