Niican

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Denice Lundahl - 14 november 2010 12:23

Nästa vecka :)

Händer så mycket då :)
Måndag blir det fotbollsgalan.

Onsdag blir det ultraljud ( Äntligen ska jag få se bebisen :)  )

Torsdag är det lagfest.

Vilken vecka jag har att se framemot :)

Åh jag längtar :)

 

 

 

Var ledig igår på dagen igår, vilket jag längtat efter länge.

Men tro fan att jag ska må skit då :(

Det börja redan i fredags då jag var superförkyld och efter halva natten på jobb hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde prata.

Sen igår frös jag konstant hela tiden och mådde inte alls bra :(

Åh :(

Men men blev en lugn dag i alla fall, hemma på soffan :(

Känns lite bättre idag men hade jätte ont i halsen när jag vakna, är fortfarande förkyld och har ont i huvudet :(

Blir väl ännu en dag på soffan :)

Bara jag är frisk till imorgon för missar jag fotbollsgalan vet jag inte vad jag gör...

Får hoppas på det bästa helt enkelt :)

 

 

Farsdag idag, skänker båda mina pappor en tanke eller två :)

 

Pappa Lars jag tackar dig innerligt för allt klydd med bilen och att du ställt upp hela vägen.

Trots att vi skriker på varandra, jag blir sur/arg på dig, vi bråkar osv.

Jag är och borde vara tacksam för jag har dig, tro mig det är jag verkligen.

Även om jag inte alltid visar det och jag skäller på dig när du är nochalant och inte lyssnar på mig.

Men jag älskar dig för den du är Pappa <3

 

 

Pappa Maikel jag tackar dig för du nu ställer upp och tar över min bil :)
Antar att det är bättre så och är glad för att du ställer upp :)

 

 

Jag hade kunnat säga så mycket men jag valde att inget säga.

Trots att du gjorde som du gjorde.

Men jag är helt enkelt en bättre människa än dig :)

Är så glad att jag inte kände att jag behövde göra som du och du borde inte heller gjort det men ja du är du .
Och du kommer alltid vara så .

 

 

Nej nu orkar jag inte skriva mer, kände mest att det var ett måste då jag inte bloggar så mycket längre.

Får skärpa mig och finna mer tid :)

 

 

Im ouuut / Denice Lundahl Sölvgren

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards