Niican

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Denice Lundahl - 29 november 2010 20:28

När pappa fråga Elias "Älskar du Nicen också ? "

Och Elias svarar "Ja"

Sen springer och ger mig en kram :)

Åh jag njuter verkligen av de små och få ögonblick då han säger söta saker, kramas, pussas och myser :)

Annars är han mest busig och full med liv.

Och hade jag haft mina termobyxor med mig så hade det blivit pulkaåkning för vår del, får bli nästa gång :)

Kevin han bara växer och växer den lilla godingen.

Han pratar lite nu , säger mamma, pappa, hejdå osv :)

Gullungen har börjat spottas typ och det är ju lagom mysigt.

Han slåss också och har fått ett jävla humör när han inte får som han vill.

Men han är söööt ändå, haha :)
Systers små älsklingar, jag kan inte annat än älska dessa små liven.

Och jag njuter av varje sekund jag har med familjen :)

 


 

Jag hatar att se dig varje dag, att vara dig nära men ändå inte NÄRA !

Jag står inte ut, jag förstår inte varför.

Med dig klarar jag inte av att vara hård och elak.

Och jag klarar heller inte av detta .

Hur glömmer man någon som man ser varje dag ?

Jag ska nu lova mig själv att aldrig mer sätta mig i denna sitsen igen.

Dock var jag tveksam redan från början, jag såg problemet innan det ens existera.

Sån är jag, tänker alltid för mycket och alldeles för långt fram.
Men å andra sidan hade jag lyssnat på mig själv istället för på dig hade jag aldrig varit i denna sitsen just nu.

Så ja :)

 

 

Att synen av en annan människa kan få en att känna så är helt sjukt.

Att ens energi kan gå ifrån 100 till 0 på två sekunder.

Aldrig igen, jag hoppas verkligen på aldrig igen !

 

 

Du må tro saker, du må ha fått en förvrängd sanning, du må ha fått helt fel syn av vad som egentligen har försigått.

Men jag förstår dig för du litar på alla tomma ord och löften.

Men jag vet bättre, alla andra vet också bättre.

Bara synd och hemskt att se dig bli förd bakom ljuset och tro på något som många vet bara är en lögn...

 

 

 

Livet är för kort, tiden går för fort.

Så lägg bara din tid på människor som är värd den och förtjänar den :)

 

 

För övrigt så jobbar jag, jobbar jag och jobbar jag :)

Haha i fredags jobba jag 7.30-15.30

In på toaletten, byta om, klämma ett snickers i alla hast och iväg till nästa.

Jobba sen 16.00-00.30 , 16 timmars arbete.

Helt underbart :)

Jag jobbar heltid på dagis , alltså 8 timmar om dagen.

Sen lördagar jämn vecka jobbar jag på maxi.

Och ojämna veckor jobbar jag natten fre-lör och lör-sön.

Så söndag är min heliga dag, enda dagen på hela veckan då jag är HELT ledig :)

Så medans ni längtar tills att fredag ska komma längtar jag tills söndagen kommer :)

Haha och så jobbar jag med barn 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan.

Och sen på söndagar när jag är ledig, då tar jag bilen, kör ner till pappa och myser med mina brödrar :)

Jaa vad ska man säga ?
Jag och barn är en väldigt bra kombination :)
Jag kan helt enkelt inte vara utan dem små liven, haha :)

 

Längtar tills den lilla flickan kommer till världen, då ska det bli mys väldigt ofta och väldigt mycket :)

Längtar även tills jag kan känna henne, haha :)
Åh så underbart.

Thihi :)

 

 

Nu ska jag inte babbla mer, om 2 dagar är vi inne i december månad.

Helt sjukt så snabbt tiden går.

Och jag blir bara äldre och äldre, haha :)

 


Im ouuuuuuut/ Denice Sölvgren Lundahl ;)

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards