Niican

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Denice Lundahl - 1 november 2011 21:45

Andra har möjlighet att sno ens energi.

Att andra människor kan påverka en så mycket.

Att man själv blir nedstämd, orklös osv pga andra människor.

Det är så tråkigt när man märker att man inte är den man borde vara pga någon stjäl eller suger ur all ens kraft och energi.

Att en annan människa ens har den förmågan...

Det gillar jag inte...



Ibland bara kommer jag på saker sådär huxflux och så skriver jag om det.

Det var så det var med ovanstående :)

Så lägg ingen större vikt på det, tack :)


Och en sak bara MÅSTE jag få säga.

Jag har haft turen att få ha så många underbara människor runt omkring mig.

Vänner, familj, arbetskamrater osv.

Det är inte alla som har det så bra som jag.

Jag har många som älskar och bryr sig om mig.

Och många som jag älskar och bryr mig om så klart :)
Jag vet vart jag har mina nära och kära.

Vet att dom alltid finns där för mig, bara ett samtal bort.

Och det är underbart att veta.

Jag vet att ni skulle gå till andra sidan jorden för mig oavsett vad.

Jag vet om att ni stöttar mig i alla lägen.

I både bra och dåliga stunder.

Båda bra och dåliga beslut.

Jag vet att ni alltid står bakom mig och tar emot mig ifall jag skulle falla.

Och jag vet att ni alla ÄLSKAR mig för den jag är !
Trots mina sämre sidor.

Och jag ÄLSKAR ER !

Jag finns här i alla väder och i alla kläder.

Jag uppskattar er till tusen även om man blir sämre på att visa det ju mer tid det går.

Men ni är fantastiska, ni förgyller mina dagar, ni är helt jävla underbara.

Jag älskar er verkligen och hade gjort vad som helst för er.

Det hoppas jag att ni vet.

Aldrig vill jag förlora er...


S och N..

Jag har förlorat er..

Och jag saknar er allt som oftast.

Jag tänker på er och vår vänskap.

Tyvärr är det försent.

S, var mitt fel och N har själv valt att gå utan att ens se tillbaka.

S kan jag förstå men N kommer jag aldrig att förstå.

Men bara du är lycklig så är jag glad för din skull..

Dock gör det ont i mitt hjärta och jag saknar dig än idag.

S , vet jag är samma underbara person hon alltid varit dock väldigt synd att det blev som det blev. 



Men men sånt är livet antar jag.

Människor kommer och går.

Det får man leva med...



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards