Niican

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Denice Lundahl - 14 november 2011 12:25

Möjligheten är borta..

Den finns inte längre. .

Jag hoppades, jag ville men någon/något ville inte som jag.

Tyvärr..

Tråkigt men sant . .

Men jag överlever, var liksom inget måste precis :)

 


För övrigt har jag haft en lugn och skön helg..

Mådde inte helt hundra torsdag och fredag så fick bli så :)

Idag efter jobb blir det att åka till Skurup en sväng och få pussa på mina gullungar :)
Även överlämna lite presenter då dom har fyllt år..

Ska bli trevligt :)

Annars händer inte så mycket just nu.

Jag försöker ta in allting men det känns helt omöjligt.

Det känns som att oavsett hur jag vänder och vrider på det så går det inte..

Det är helt enkelt oförklarligt.

Varför vet jag inte.

Men kan verkligen inte sätta fingret på det..

Med tiden kanske jag kommer kunna finna mig en förklaring, ett svar..

Men inte just nu...

Im out / Denice sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards